بارگذاری

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی ساختمان شیراز از هشتم تا یازدهم تیرماه 1400 و با حضور شرکت‌های معتبر استان‌های مختلف کشور برگزار گردید

به گزارش شرکت مشاوران نمایشگاهی سایا نمای پارسیان ، این دوره از نمایشگاه ساختمان شیراز با حضور 91 شرکت از 15 استان کشور در این نمایشگاه گردهم آمدند و طی چهار روز برگزاری محصولات و تکنولوژی های به روز خود را به معرض نمایش گذاشتند.

حضور برندهای مطرح در حوزه‌های تخصصی و تنوع استان‌های حاضر در این نمایشگاه، از جمله ویژگی‌های مهم بیست و سومین نمایشگاه تخصصی ساختمان شیراز به شمار می‌رود.

حضور شرکت‌هایی نظیر ذوب‌آهن اصفهان، دنیای ماموت، آجر نماچین، گیتی‌پسند ، پارس پلاست، آبساران، بتن عابد، بنیاد بتن، هلدینگ میگلی، پشم شیشه ایران، ساتر پروفیل شایلین، گروه تولیدی کارا، آوند عصایی، بتن پلاست پولاد، آگپا ایران کیش، تهویه دماوند و... در این دوره از نمایشگاه تخصصی ساختمان شیراز این دوره نمایشگاه را به یک رویداد بی‌نظیر اقتصادی تبدیل نمود.

همچنین در طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، جناب آقای مهندس خرم ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ، نماینده ولی فقیهو امام جمعه شیراز ، نماینده محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و مشاور محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل محترم شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران از جمله مسئولینی بودند که از این رویداد بازدید نمودند.