بارگذاری

در طی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اصفهان که همزمان با افتتاح محل جدید سایت بین المللی اصفهان از تاریخ 14 الی 17 آبانماه 99 برگزار گردید حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان اصفهان بازدید نمودند .

وی در مصاحبه ای که در خصوص این رویداد مهم انجام شد گفت : یکی از افتخاراتم این بود که از نمایشگاه بسیار زیبای اصفهان که در شان مردم شریف استان اصفهان است بازدید کردم.

نمایشگاه پیشین که در پل شهرستان واقع شده بود، در شان مردم نبود؛ ترافیک سنگین و زیرساخت‌های نامناسب، مشکلات بسیاری برای فعالان اقتصادی و مردم ایجاد می‌کرد.

مدیریت نمایشگاه اصفهان با فعالیت شبانه‌روزی توانستند نمایشگاه جدید را بسازند و کاری کنند که این نمایشگاه به پایگاهی برای برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی تبدیل شود.کیفیت برگزاری نمایشگاه ساختمان بسیار عالی بود و شرکت‌های معتبر و قدرتمندی در نمایشگاه حاضر بودند.

پروتکل‌های بهداشتی در نمایشگاه ساختمان اصفهان به بهترین شکل ممکن رعایت شده بود؛ تدابیر نمایشگاه اصفهان در این حوزه بسیار عالی بود؛ بازدیدکنندگان هم به بهترین شکل ممکن با مسئولان نمایشگاه همکاری نمودند.