بارگذاری

حمایت از شرکت‌ها و فعالان اقتصادی برای حضور در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

در نشست هم‌اندیشی برگزاری هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان که با حضور روسای انجمن‌ها و فعالان اقتصادی فعال در این حوزه تشکیل شد، حمایت از مشارکت‌کنندگان حاضر در این نمایشگاه مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.

به گزارش ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای یکم تا چهارم تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

رئیس توسعه بازار شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت فعالان اقتصادی برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف گفت: از آنجایی که حضور در نمایشگاه‌های تجاری، تاثیر بسیار مثبتی برای توسعه و رونق کسب و کارها و همچنین افزایش توان تولید شرکت‌ها و فعالان اقتصادی و صنعتی دارد، حمایت‌ها و تسهیلات ویژه‌ای برای شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

بیژن رفیعی درباره چگونگی استفاده از این تسهیلات، اظهار داشت: تمام واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی و خوشه‌های صنعتی فعال هستند و در نمایشگاه‌ قطعات اصفهان حضور می‌یابند، می‌توانند 70 درصد هزینه‌ غرفه‌های خود تا سقف 60 میلیون ریال را از شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت کنند.

مدیر امور نمایشگاه‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به نتایج و دستاوردهای مطلوب نمایشگاه قطعات خودرو در دوران مختلف برگزاری، گفت: این نمایشگاه، یکی از باسابقه‌ترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه‌های استان اصفهان به شمار می‌رود و جایگاه خود را در میان فعالان اقتصادی تثبیت کرده است.

مجید نایب‌زاده افزود: جامعیت این نمایشگاه سبب می‌شود فعالان بخش‌های مختلف مرتبط با صنعت خودرو در نمایشگاه حضور داشته باشند و شاهد برگزاری یک رویداد نمایشگاهی موفق و با مشارکت همه تاثیرگذاران این صنعت باشیم.

مدیرعامل شرکت مشاوران نمایشگاهی سایانمای پارسیان و مجری برگزاری این نمایشگاه نیز در این جلسه تصریح کرد: اصفهان یکی از استان‌های مهم اقتصادی و صنعتی ایران است و همواره توانایی‌های بسیاری در تولید قطعات خودرو داشته است؛ همین عامل سبب می‌شود که شاهد برگزاری نمایشگاهی قدرتمند در حوزه قطعات خودرو باشیم.

علیرضا آموخته افزود: تاکنون حضور بسیاری از مجموعه‌های شناخته‌شده و معتبر حوزه قطعات خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات خودروی اصفهان قطعی شده و در زمان باقی‌مانده تا برگزاری نمایشگاه، شرکت‌های بیشتری نسبت به ثبت‌نام و حضور در نمایشگاه اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه موجب رونق فعالیت در صنعت قطعه‌سازی خواهد شد، ادامه داد: 15 گروه مرتبط با صنعت قطعات خودرو شناسایی شده و شرکت‌های فعال در این گروه‌های اقتصادی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.