بارگذاری

با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت بهداشت نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران ، محمد جواد قنبری با قدردانی از زحمات همکاران نمایشگاهی افزود: خرسندیم که با اهتمام و پیگیری های ویژه آقای دکتر زمانی مدیرعامل محترم شرکت ، به دغدغه و نگرانی فعالان صنعت نمایشگاهی کشور برای چگونگی برگزاری نمایشگاه ها در دوران تشدید کرونا پاسخ داده شد و ما بزودی شاهد بازگشایی نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و سایر مراکز خواهیم بود.

وی اظهار کرد:با هماهنگی هایی که با ستاد ملی کرونا و همچنین موافقت رسمی وزارت بهداشت صورت گرفته مراکز نمایشگاهی در ایام زرد و نارنجی می توانند نمایشگاه های خود را بصورت تخصصی برای کالاهای صنعتی و صرفا برای حضور مدعوین و بازدیدکنندگان خاص و محدود برگزار کنند.

سرپرست معاونت نمایشگاهی افزود: با همکاری تشکل ها و انجمن های بخش خصوصی برپایی نمایشگاه ها طبق جدول زمان بندی برگزاری نمایشگاه ها تا پایان سالجاری تنظیم و ابلاغ گردیده است .

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: پروتکل های بهداشتی چهارگانه که با کنترل و تأیید ستاد ملی کرونا به کلیه دست اندر کاران صنعت نمایشگاهی ابلاغ گردیده با دقت در زمان برگزاری نمایشگاه اعمال و از سوی عوامل زیربط ستاد ملی کرونا نیز غربالگری لازم صورت خواهد پذیرفت.

لطفا جهت مشاهده پیوست اینجا کلیک کنید