بارگذاری

پیام دکتر زمانی به مناسبت روز خبرنگار

«روز خبرنگار» در کشور عزیزمان ياد‌آور شجاعت و تلاش عزیزانی است که در جهت روشنگری در عرصه های مختلف و دستيابی به حقيقت و آرمان‌های والای انسانی و میهن دوستی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پر‌افتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری همپای سایر عرصه ها در جهت تحقق شعار که همان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می باشد بر عهده دارند.

بدیهی است در عرصه تجارت به‌ ویژه صنعت نمایشگاهی نیز، بدون تلاش‌های روشنگرانه قشر فرهیخته و جریان‌ساز رسانه در عرصۀ اطلاع رسانی و پوشش خبری در حوزه داخلی و بین الملل ، خدمات ارزشمند همکاران در این صنعت فاخر به اطلاع تولیدکنندگان و تجار و علاقمندان نمی‌رسید.

روز ۱۷ مرداد فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام برمی دارند.

در همین راستا از تلاش صادقانه این عزیزان در پوشش خبری صنعت نمایشگاهی کشور به منظور ارتقای حوزه صنعت و تجارت تشکر می نمایم.

پیام دکتر زمانی،مشاور وزیر صمت، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران به مناسبت روز خبرنگار

منبع: روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران